Doorgaan naar artikel

Issuemakers uitgeroepen tot beste communicatieadviesbureau MT1000

Amstelveen 17 december 2020 – Issuemakers staat dit jaar op nummer 1 in de categorie communicatieadviesbureaus van de MT1000 voor zakelijke dienstverleners, het grootste onafhankelijke onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. Ook binnen de algehele ranking zijn we opvallend gestegen van plaats 477 in 2019 naar plaats 26 dit jaar.

Issuemakers is een communicatieadviesbureau gespecialiseerd in het adviseren en ondersteunen van organisaties die maatschappelijke impact hebben of willen maken. Het bureau is in 2007 ontstaan uit een fusie tussen het PR-bureau van Mayke van Keep en het PA-bureau van Sybrig van Keep. Waar Issuemakers vorig jaar nog op plek 11 stond binnen de categorie communicatie-advies, zijn zij dit jaar gestegen naar de 1e plaats. ‘’Wij zijn heel erg trots op deze prestatie! Het is heel mooi om te zien dat zakelijke beslissers ons op deze manier waarderen en dat het werk dat wij elke dag met veel toewijding en passie uitvoeren op deze manier wordt beloond’’, aldus Mayke van Keep, managing partner van Issuemakers.

 

Belangrijkste uitkomsten juryrapport Issuemakers:

  • Positie sector Communicatieadvies:                     1e plaats
  • Positie NPS Score Communicatieadvies:             1e plaats
  • Positie algehele ranking:                                       26e plaats (2019: 477)

De MT1000 is een speciale uitgave van Management Team waarin de 1000 beste zakelijke dienstverleners van Nederland bekend worden gemaakt. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door Amsterdam Centre for Business Innovation. Om deze unieke lijst samen te stellen is er onder zakelijke beslissers gevraagd naar hun ervaringen met dienstverleners. Wie is het meest klantvriendelijk, wie heeft de beste producten en wie heeft de meest excellente uitvoering?

Issues tijdig signaleren en samenwerken aan oplossingen wordt steeds belangrijker 

Mayke vervolgt: ‘’Alert zijn op wat in de samenleving speelt en dat vertalen naar je bedrijfsstrategie is iets waar steeds meer organisaties het belang van zijn gaan inzien, helemaal in de uitdagende tijden waar we op dit moment in leven. Onze droom is dat organisaties hun verantwoordelijkheid nemen en meewerken aan het oplossen van de grote maatschappelijke issues en niet wegduiken. Dat we dit jaar op de eerste plek van de MT1000 zijn geëindigd laat zien dat we op de goede weg zitten.’’

 

Over MT1000
Meer informatie over MT1000: beste communicatieadviesbureau is hier te vinden.

Behoefte aan advies van onze experts over jouw issue?    
Terug naar boven