Doorgaan naar artikel

Issuekalender

Warme Truiendag, de Week van de Mediawijsheid, de Maand van de Filosofie: het organiseren van een dag, week of maand is een goede en veelgebruikte manier om een issue op de kaart te zetten. Met onze Issuekalender zetten wij al sinds 2009 alle maatschappelijke issuemomenten op een rij. De Issuekalender is niet alleen bedoeld voor organisaties die zichzelf maatschappelijk willen positioneren. Ook voor journalisten, pr-specialisten, adverteerders, communicatieadviseurs, lobbyisten en andere professionals is het een handig instrument: om redactionele items van een nieuwshaakje te voorzien, inhaakmomenten voor campagnes te kiezen of inzicht te krijgen wanneer er aandacht voor een bepaald maatschappelijk onderwerp valt te verwachten.

Meer weten over de Issuekalender of er eentje bestellen? Kijk op www.issuekalender.nl of neem contact op via .

Zelf een issuemoment organiseren? Wij denken graag met je mee! Neem contact op voor een afspraak.

Terug naar boven