Ga naar hoofdinhoud

Bio

Joost studeerde Rechten en Communicatiewetenschap aan de UvA en werkte tegelijkertijd als reclamecreatief. Na het behalen van zijn masters ging hij aan de slag als strateeg. Hij werd alsnog creatief bij een reeks bekende reclamebureaus en werd creatief directeur. Hij stapte over naar een digitaal bureau en was daar zeven jaar als creatief in dienst. Na een korte freelance periode als strateeg en creatieveling werd hij docent Communicatie aan de HvA. Daar gaf hij onder andere het 3e-jaarsvak Strategie.

Sinds september 2023 werkt hij als senior adviseur bij Issuemakers. Hij begeeft zich op het snijvlak van strategie en creatie. Hij houdt ervan om ingewikkelde zaken zo eenvoudig te maken dat hij ze zelf kan begrijpen.

Voor welk issue zet deze issuemaker zich regelmatig in?

Joost zet zich veelal in voor (digitale) privacy & veiligheid en de wachttijden in de Geestelijke Gezondheidszorg.

(hij/hem)

Back To Top