skip to Main Content

Bio

Jordi Bouman is Issuemaker sinds 2015 en sectormanager Financials en Omgeving & Mobiliteit. Hij is een communicatiestrateeg met ruime ervaring in corporate communicatie, issue- en crisismanagement, mediastrategie en public affairs. Jordi is tweetalig (Nederlands-Engels) en zodoende beschikt hij over uitgebreide ervaring met advisering van internationale organisaties met een belang in Nederland. 

Hij is namens Issuemakers adviseur voor diverse opdrachtgevers, waaronder American Express, Elsevier, VolkerWessels, Rabobank. Daarnaast is Jordi betrokken bij verschillende nationale en internationale public affairs-projecten van Issuemakers.  

Jordi studeerde af als historicus aan de Universiteit van Amsterdam. Zijn grootste belangstelling gaat uit naar politieke en maatschappelijke ontwikkelingen met een internationaal tintje, ook duidelijk zichtbaar in zijn keuze voor de masteropleiding Duitslandstudies aan de UvA. Jordi is coauteur van twee boeken over het communicatievak: ‘Het Nieuwe Media Handboek’ en ‘Code Sociale Media’. Hij woont met zijn vrouw en dochtertje in Amsterdam. 

Back To Top