skip to Main Content

Bio

Laura Mulder is sinds 2008 werkzaam als adviseur bij Issuemakers, de laatste jaren als Senior adviseur. Ze studeerde bedrijfswetenschappen aan de VU en heeft een mastergraad in marketing. Bij Issuemakers specialiseerde Laura zich de afgelopen jaren op het gebied van issuemanagement, een vakgebied waarin haar strategisch inzicht uitstekend tot uiting komt. Binnen Issuemakers is zij ook de centrale contactpersoon voor het uitvoeren van onderzoek. 

Namens Issuemakers is Laura werkzaam voor diverse opdrachtgevers en is breed inzetbaar. Zij is vooral actief bij onderwerpen die schuren en waar verschillende meningen en visies verhelderd en – indien mogelijk – opgelost moeten worden. Ze is analytisch en kan daardoor goed in kaart brengen waar de problemen daadwerkelijk liggen. Ze blijft daarbij doorvragen tot alle relevante aspecten helder zijn. Daarnaast is zij intern betrokken bij tal van opdrachtgevers op het gebied van maatschappelijke verantwoordelijkheid, duurzame inzetbaarheid, zorg en de samenwerking tussen overheid en belangenorganisaties. Zo heeft ze de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen geadviseerd op het gebied van digitaal uitwisselen van medische gegevens tussen patiënt en zorgprofessional en een bewustwordingscampagne opgezet met betrekking tot prostaatkanker en het belang van vroegtijdig testen op PSAwaarde voor mannen op middelbare leeftijd. 

Kenmerkend aan Laura is dat zij zowel creatief, conceptueel en ‘out of the box’ denkt, maar ondertussen ook pragmatisch en procesgericht is. Een combinatie die goed werkt in dit vakgebied.

Back To Top