skip to Main Content

Bio

Maarten Spaans is sinds 2011 werkzaam bij Issuemakers. Hij studeerde politicologie in Amsterdam, de stad waar hij sindsdien met veel plezier woont. Maarten heeft een zeer veelzijdige interesse in wat zich afspeelt in de maatschappij, de politiek en de media. Was Maarten vooral een nieuwsjunkie, nu houdt hij zich voornamelijk bezig met de grote ontwikkelingen in de samenleving. ‘Maatschappelijke verandering voor elkaar krijgen met authentieke verhalen, dat is waar Maarten in gelooft. Hij ziet het dan ook als een uitdaging om deze verhalen op een strategisch impactvolle wijze naar buiten te brengen.  
 
Maarten adviseert opdrachtgevers van Issuemakers over public relations, (crisis- en corporate-) communicatie, mediastrategie en positionering. Daarnaast is hij betrokken bij diverse publicaffairstrajecten. Hij boog zich over vraagstukken in (onder meer) de tech-, financiële-, (agro)food-, transport-, energie-, cultuur-, gezondheids- en publieke sector.  

Enkele (voormalige) opdrachtgevers: AEB Amsterdam, Bionext, DSM, Facebook, KidsRights, Menzis, Netwerk Mediawijsheid, ProRail, Samsung, Stichting NederlandSchoon, TUI, Unilever, Upfield, Vattenfall.
 
Naast zijn werk bij Issuemakers is Maarten onbezoldigd bestuurslid van de Stichting Ideële Reclame (SIRE) en adviseert hij Stichting de Nationale Denktank.

Back To Top