skip to Main Content

Bio

Simone begon in 2016 bij Issuemakers. Een Master Persuasive Communication rondde zij af met een scriptie over de invloed van impliciete attitudes en communicatie op het gedrag van jonge vrouwen, in het kader van het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. à daarmee voorliefde voor communicatie en issue-agendering aangewakkerd à iets wat zij het liefste doet/waar zij zich het liefst voor onze opdrachtgevers voor inzet. Adviseert en ondersteunt organisaties op het gebied van strategische communicatievraagstukken, maatschappelijke positionering en het stevig op de kaart zetten van issues door impactvolle campagnes te bedenken en deze als ervaren projectmanager tot uitvoering te brengen.

Voor welk issue zet deze issuemaker zich regelmatig in?

Simone zet zich het liefst in voor issues die jongeren aangaan/raken. Of het nou gaat om jongeren iets bij te brengen door informatieve campagnes en activaties (week van de mediawijsheid, nationale voorleeswedstrijd), onderdeel zijn van de oplossingen van problemen waar jongeren mee dealen, zoals ongelijkheid onder jongeren (startfoundation, kidsrights), het meedenken over en op de kaart zetten van issues (Nationale Denktenk), of colleges geven aan communicatiestudenten. Ondersteunen van jongeren met impact.

(zij/haar)

Back To Top