skip to Main Content

Bio

Susanne Peters werkt sinds 2005 bij Issuemakers. Ze studeerde Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Bij Issuemakers zoekt ze graag vanuit strategisch oogpunt naar maatschappelijke onderwerpen die bij jouw organisatie passen, waarmee je jezelf actief profileert en waarmee jij het verschil kunt maken. Maatschappelijke one-issueorganisaties zijn van nature al issuemakers, maar het zou juist extra sterk zijn als ook grote bedrijven hun maatschappelijke relevantie tonen. Zij hebben de power, het netwerk en de middelen om snellere slagen te maken om de wereld stukje bij beetje te verbeteren. Dat is voor deze bedrijven geen kwestie van idealisme, maar het levert ze ook daadwerkelijk iets op. 

In de afgelopen jaren heeft Susanne voor diverse opdrachtgevers gewerkt. Van de retailsector, waaronder IKEA en Lidl, voor de zorg, o.a. voor Menzis en Achmea, tot nonprofitorganisaties als Alliantie Nederland Rookvrij, Mediawijzer.net en de Nierstichting. 

Back To Top