Maken

Wij geloven in de kracht van issues. Door onderwerpen te omarmen die in de samenleving spelen, kunnen organisaties zich stevig maatschappelijk profileren. Dat is belangrijk: de moderne consument wil immers weten wáár een bedrijf voor staat. Eenzijdig zenden vanuit de bestuurskamer of communicatieafdeling is dan ook verleden tijd, en vervangen door interactie met de maatschappij.

Dat brengt risico’s met zich mee, maar vooral kansen. Ga maar na: wie wil er nu niet bekend staan als de beste bank voor duurzaam beleggen, de eerste supermarkt zonder plofkip of de meest klantvriendelijke luchtvaartmaatschappij? Een issue ‘maken’, kan op talloze manieren. Van een eenmalig evenement tot een langdurige publiekscampagne, van een uitgekiende mediastrategie tot een lobbytraject: bij De Issuemakers zijn we van alle markten thuis en denken we graag met je mee.

Ook een issue maken? Neem contact op met Susanne Peters of Elise Latour. Je kan natuurlijk ook inspiratie opdoen bij een aantal van onze voorbeeldcases.

Comments are closed.