Doorgaan naar artikel

Serious PR

Tony’s Chocolonely is een van de succesvolste Nederlandse chocolademerken en staat naast de lekkere chocolade, bekend om zijn missie en spraakmakende campagnes. Het bedrijf wil dat de hele cacaoketen slaafvrij wordt gemaakt, zodat cacaoboeren een eerlijke prijs krijgen uitbetaald voor hun cacao.

Samen met Tony’s Chocolonely werken we aan serious PR-onderwerpen. Onderwerpen die meer aandacht verdienen van publiek, pers en politiek. Denk aan de campagne om van Keti Koti een nationale vrije dag te maken. Maar er is nog zoveel meer. Hoe staat het bijvoorbeeld met de moderne slavernij in West-Afrika? Waarom wordt er samengewerkt met chocoladeproducent Barry Callebaut? (dat lees je hier!) En hoeveel impact maakt het bedrijf jaarlijks? (heel veel, lees het jaarFAIRslag hier!).

Issuemakers adviseert op het gebied van mediastrategie- en mediabenadering.

Behoefte aan advies van onze experts over jouw issue?    
Terug naar boven
nl_NL