Cases
ASN Bank | Mensen motiveren tot duurzaam gedrag
Met geld kun je veel invloed uitoefenen om de wereld mooier te maken. ASN Bank zet zich al 60 jaar…
Cybercrime raakt de ondernemer
Cybercrime raakt de ondernemer Eén op de vijf ondernemers wordt slachtoffer van cybercriminaliteit. Dat kan gaan om ransomware, phishing mail…
Studio 404: Summer School voor digitale kunst
Er is al jaren een groot tekort aan werknemers met digitale en creatieve vaardigheden. Onze opdrachtgever Samsung wil dat tekort…
Zorginstituut Nederland
Zorginstituut Nederland publiceerde eind 2019 het standpunt om hooggebergtebehandeling voor mensen met (ernstig) refractair astma niet meer te vergoeden. Dit…
Spoorlopen heeft meer gevolgen dan je denkt!
Iedere dag zorgen ‘spoorlopers’ voor veel problemen op en rond het spoor. Mensen die hun hond uitlaten bij het spoor,…
Issuemanagement binnen een overheidsorganisatie
Deze opdrachtgever is bij uitstek een organisatie die gericht is op wat er in de buitenwereld gebeurt. Bewegende publieke en…
Stakeholdercommunicatie voor Landelijke Coördinatiestructuur Testcapaciteit
Tijdens de coronacrisis ontwikkelde zich binnen de overheid een nationale crisisstructuur waarbinnen het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS)…
De Amsterdamse MBO-agenda
De Issuemakers is werkzaam voor de Gemeente Amsterdam in het kader van De Amsterdamse MBO-agenda. Via deze agenda faciliteert de…
Ouderbijeenkomst Belastingdienst kinderopvangtoeslag
Op 20 januari organiseerde de Belastingdienst een grote ontmoetingsbijeenkomst met ouders in de Broodfabriek in Rijswijk. De aanleiding vormde de…
Publiciteit rondom lancering Invest-NL
Op 16 januari vond in de Westergasfabriek in Amsterdam in aanwezigheid van ministers Wopke Hoekstra (Financiën) en Eric Wiebes (Economische…
Partner van Nationale Denktank
Stichting de Nationale DenkTank is opgericht in 2006 om een brug te slaan tussen de overheid, de wetenschap, het bedrijfsleven en…
Nederlandse Vereniging voor Ziekenhuizen (NVZ): Issuedenken en gedragsverandering
NVZ en De Issuemakers Halverwege 2017 heeft de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ) De Issuemakers gevraagd om te adviseren rondom…
Week van de Mediawijsheid – Eerste Grijs en Wijs Mediafestival groot succes
Week van de Mediawijsheid 2019: Aan of uit? In een wereld vol media moeten we constant keuzes maken. Nog even…
Bewustwordingscampagne ‘Week van de Prostaat’
‘Kunnen jullie ons helpen met een bewustwordingscampagne over het belang van het regelmatig (laten) controleren van je PSA-waarde bij mannen…
Lotte zoekt nier
Een leven redden door het delen van een video Oktober 2017 was Lotte Mertens, onze collega van 32 jaar ten…
Elsevier
Elsevier is bij het publiek vooral bekend als één van de grootste uitgevers van wetenschappelijke artikelen. Het bedrijf investeerde in…
Kindervredesprijs voor jongeren die Amerika in beweging kregen
Voor het vierde jaar waren wij verantwoordelijk voor het genereren van publiciteit rondom de Kindervredesprijs, een initiatief van Marc Dullaert…
Effie voor SIRE-campagne waar wij aan mee mochten werken
We zijn bijzonder trots op de bronzen Effie die die SIRE heeft gekregen voor de campagne ‘Laat jij jouw jongen genoeg…
Genderspecifieke zorg op de kaart
Public Affairs en Public Relations voor WOMEN Inc. De kennis van de gezondheidszorg is voor een groot deel gebaseerd op…
Aandacht voor het belang van schone lucht
Public Affairs en Public Relations voor het Longfonds De lucht die je in Nederland inademt, is niet gezond. Elk jaar…