Issue- & crisismanagement
Met een proactieve issueaanpak kun je als organisatie je reputatie bevorderen. Ook kun je zo meer vat krijgen op de maatschappelijke impact die je hebt of maakt en deze impact kan gerichter en effectiever zijn. Mooi voor de samenleving en goed voor het maatschappelijk profiel van de organisatie. Wij adviseren en ondersteunen jou o.a. door stakeholderanalyse en -management, pr- en mediastrategie en -aanpak, mediatraining of bijvoorbeeld public-affairsadvisering en -uitvoering.
Ook wanneer een issue onverwacht en ongewenst op je afkomt, helpen we je graag verder, o.a. met crisisadvies en -communicatie. Door een gedegen issueaanpak kunnen de meeste crises voorkomen worden.
Cases Issue management
Geboortehart | Integrale geboortezorg organisaties
De integrale geboortezorg organisaties (IGO’s) zijn als een experiment van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport opgezet om uit te zoeken hoe de samenwerking binnen de geboortezorg is te…