Doorgaan naar artikel

Bio

Florien’s specialiteit is om je op een ontspannen manier aan een ijzersterk (jaar-)plan of (communicatie-)strategie te helpen. Veel professionals hebben een hoofd vol ideeën, maar het ontbreekt ze aan tijd en rust om deze te ordenen en door te denken. Laat staan om het geheel scherp op papier te krijgen. Florien heeft een methode om samen met jou (of je hele team) snel, effectief en fact-based tot goede plannen te komen. Natuurlijk brengt zij ook haar eigen expertise in op het gebied van corporate identiteit, storytelling, marketing intelligence en maatschappelijke partnerships.  

Florien werkt voor diverse opdrachtgevers, o.a. de NPO, EY, Hessing Supervers, Kindergarden en het Centraal Museum. Voordat ze eigen baas werd, had ze verschillende managementfuncties bij ABN AMRO.  

Ze is met veel plezier vriend van Issuemakers: ‘Issuemakers heeft een unieke positie in de advieswereld: sterk inhoudelijk gedreven en altijd maatschappelijk relevant. Bovendien werken er bevlogen, goede en leuke mensen.’  

Naast haar werk als adviseur schrijft Florien. Van haar verscheen Op de bank. Hoe ik ziek werd van mijn werk. Net als een miljoen andere mensen. 

Terug naar boven